Alla inlägg den 22 november 2011

...

Av Ingela - 22 november 2011 13:37

Hejsan =)

 

 

 

 

Kramar Ingela

Av Ingela - 22 november 2011 07:29

Godmorgon på er =)

 

I dag är det Tisdag morgon och det är ingen bra dag eller rättare sagt morgon :(

idag skriver jag till en viss person ...


Att du har mage till att sjunka så lågt det trodde jag aldrig

om dig :( med tanke på vad jag/vi  har ställt upp för dig, det är

en jävla gåta ... Bara så att du vet ... så är detta bara DITT FEL ska du veta ... 

Men räkna aldrig med mig/oss något mer bara så att du vet det ..................................................

..................................................

  

 

Det känns som om man bara vill gråta men det tänker jag inte göra för den energin tänker

jag inte ge dig bara så att du vet ................................................


Det känns så jävla bedrövligt att en människa kan bete sig på det viset när man har ställt upp med allt vad vi kan göra för denna person ... och jag kan säga att det finns inte många på denna jord som hade gjort det vi har ställt upp med ........ och jag kan säga att jag hoppas att du sover riktigt dåligt om nätterna, med tanke på vad du gjort ......... och jag tycker riktigt synd om dina kamrater som är runt omkring dig med tanke på att dom inte vet hur falsk du är ...............


Jag hoppas att ingen får uppleva denna situation som vi går igenom ... jag önskar inte ens min värsta fiende detta ....


Men jag hoppas att ni andra får en bra och trevlig dag :))


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards