Alla inlägg den 15 november 2011

Av Ingela - 15 november 2011 09:08

Tjenixen på er =)

 

Idag är det en ledig Tisdag och jag känner att det behövs ;)

Idag så ska jag fånga dagen och göra den till det bästa *ler*

Nu har den nya veckan börjat med nya mål och nya förutsättningar :)) och jag kan säga att det finns en hel del att göra denna vecka som alla andra veckor i och för sig *ler*





Det finns så många bra låtar med braiga texter :)) Hade kunnat sitta här och bara sätta in en massa låtar *asg* ;) både gamla (minnen) och nya ;) Tur att musik finns :))


Idag har jag suttit och lyssnat på en massa musik och dikter som jag skrivit och jag har haft en underbart skön morgon för mig själv och jag har bara tagit hand om mig själv :))  

Oj så skönt och välbehövligt det är att kunna rå om sig själv mellan varven tror att jag måste göra det oftare :)) för det händer typ aldrig *ler* nu för tiden ;)


Det finns många bra ord och citat i vår herres hage som är bra  


♥♥░(¯`:´¯)░ ♥ ♥ ♥ Använd inte dagen på att se tillbaka
░.(¯ `•.\|/.•´¯) ♥ ♥Du ska ändå inte den vägen....
░(`♥•.(۞).•´¯)░(¯`:´¯) ♥Lev med de beslut du tar....
░ (_.•´/|\`•._)(¯ `•.\|/.•´¯) ♥ ♥ Även om andra inte accepterar det ♥♥♥
  Livet är som en bok, du kan ändå inte ändra de ting som redan står skrivet,
  Men du kan starta ett nytt kapitel....♥♥♥....


En falsk vän är som en skugga: I solsken kan man aldrig bli kvitt honom, i regn är han spårlöst försvunnen.

 


En människa som mår bra, har aldrig behov av att attackera eller förlöjliga eller prata skit om en annan människa.


"Det finns en anledning till att backspegeln är så  liten ...

och vindrutan är så stor.

Dit du är på väg är nämligen mycket viktigare än där du varit."



"För en del så är det säkraste sättet att bota fel och brister är att

upptäcka andras"


Jag kan sitta här i oenlighet och skriva *ler*

Tänk om vissa människor inte skulle vara så in i bomben intresserade av vad andra gör och inte gör och vad dom gör för fel och inte gör .... för vissa människor lever verkligen inte sina egna liv utan måste hålla rätt på alla andra ...



Nu ska jag ta och avrunda men hoppas att ni som håller rätt på vad alla andra gör och inte gör tar och skärper till er och börja leva era egna liv ... och börjar på ett nytt kapitel med nya förutsättningar och nya mål här i livet ...


Stora kramar Ingela




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards