Alla inlägg den 28 september 2010

Av Ingela - 28 september 2010 18:21

Hejsan på er !


I dag så har det varit en jätte fin höstdag soligt och ganska varmt tycker jag skönt har det i alla fall varit ;) I dag så har det varit bra det går bättre och bättre tycker jag på jobbet ;) och det är ju huvudsaken att det går framåt :)) man lär sig nå nytt varje dag som går ;) Sedan var vi ju och motionerade på jobbet och det är ju väldigt skönt tycker jag ;) man blir som lite piggare då ... allt som allt har dagen varit väldigt bra bara en massa ++++ i kanten :))


När man kom hem så var det middag som var prio ett och sedan är det städning som är prio två och sedan stupar man väll i säng man sover i fallet *asg* tror jag, man är inte så kry har öroninflamation och feber men det är bara att inte känna efter så mycket, men trista är ju att man börjat jobba och det första är att man blir sjuk men hoppas att det går över snart så man kan känna sig lite piggare i alla fall ...


Nu ska jag samla i hop mig och lyfta på rumpan och börja städa så ha en jätte trevlig och mysig fortsatt kväll   och ni snart får man logga in hos


Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards