Alla inlägg den 14 september 2010

Av Ingela - 14 september 2010 13:02

Tjenixen på er !


Jag måste få skriva av mig lite ..................................................
.............

jag känner att jag kommer att bli en atombomb snart ....   

hur i h...vete kan vissa människor vara så in i h...vete bakfalska och ha en så in i h...vete dubbelsidig moral (kan någon svara på det ? ) allt för att personen i fråga inte vågar stå för det man säger och gör tydligen och verkar vara konflikträdd ända ut i fingerspetsarna,men rida på andra det går j..ligt bra tydligen , fy f...n är det ända man kan säga ...det är ju så man vill kräkas snart ......Detta ordspråk är så bra passar perfekt åt det jag sitter och tänker på just nu "Sanningen hinner alltid ikapp en förr eller senare" Nä börja tänka efter först och börja inse ett och annat innan käften börja glappa till allt och alla ....

Såja nu känns det genast bättre   andas genom näsan och känn lugnet :)) såja nu räcker det för i dag *asg* .


Nu har ni fått ett och annat på min sida i dag ;))

Och ni som är intresserade ,idol som sänds på Tv idag är ifrån Luleå ...

Ha en bra fortsättning av dagen :))

Kram Ingela

Av Ingela - 14 september 2010 10:53

Hejsan på er !


Här kan man snacka om att få träning ;))



Man kanske skulle tillverka en sån här *asg*


Kram Ingela

Av Ingela - 14 september 2010 09:41

Hejsan på er !



Cecilia Vennersten - Det vackratse

Av Ingela - 14 september 2010 09:08

Hejsan på er !



Sonja Aldèn -För att du finns



Sonja Alden och Shirley Clamp sjunger Du Är Allt (You Are Everything).


Av Ingela - 14 september 2010 08:47

Hejsan på er !


Så här känner jag mig idag ;))



Nu har jag bakat och nu är jag på väg mot nya uppgifter och nya mål *ler*


Igår så vann tjejerna sina två matcher mot Notviken och dom spelade jättebra vilken glädje dom visade alla tjejerna :))

Det ska bli spännande att se nu i helgen deras matcher för dom ska nämligen spela på 7-manna plan då , det har dom inte gjort tidigare så det blir lite större plan att springa på ;) Hoppas att det blir fint väder då så man slipper regn och rusk ;)


Några ord på vägen :


Sann vänskap är evig

 

Du har ett liv var rädd om det

 

Det räcker att du gör så gott du kan ,mer kan ingen begära

 

Ha en bra dag och ni var rädd om varandra Kramar Ingela

 

 

 

 

 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards