Alla inlägg den 16 september 2010

Av Ingela - 16 september 2010 08:14

God morgon världen !


Har vaknat 06.20 och läste tidningen och tog mig ett   .

Har kollat lillgumman i natt hon har haft feber så när hon vaknade till så hade hon ont i halsen och jätte förkyld :) inge roligt för henne men jag har bäddat ner hon på soffan så nu ligger hon och tittar på Tv och försöker få i sig lite gröt som jag kokat nu på morgonen huvudsaken är att hon får i sig lite grann ...Men hon är lessen att hon har blivit sjuk pga att dom ska på skolan idag vara uppe på ip och ha en heldag med olika sporter och lek och friidrott osv... så jag är lite lessen för hennes skull :( hon hade sett fram emot det , men jag sa att hon kommer att hinna med det en annan gång det är ju några år kvar i skolan ;) då skrattade hon och sa okejdå bättre och vara hemma och bli frisk än att vara ute och bli sjukare ;) lillgumman jag älskar dig du är mitt stora hjärta        

Nu sitter jag här framför datan och kollar läget på mail och lite blandade roliga saker ;)) Jag börjar känna mig lite pirrig inför i morgon ;) men det ska nog gå bra, samtidigt är det ju superkul *ler*

Nu ska jag gå och ta mig en   och sedan ska jag börja dammsuga :) det lät ju jätte kul men om jag sitter här kanske det är någon som börjat åt mig kanske *asg*

jajja jag kan ju alltid drömma om det *ler*


              Ha det nu så bra och ha en jätte trevlig dag och kväll :))

                                          Kramar

 

       

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards