Alla inlägg den 23 september 2010

Av Ingela - 23 september 2010 10:22


Sofijah - Se ljuset

Av Ingela - 23 september 2010 10:15


Sofijah - När livet sviker

Av Ingela - 23 september 2010 09:47

Hejsan svejsan på er !


   Idag ser vädret ut så här regn och rusk :( ska försöka tömma lite skrot och köra i väg till kronan med det, men måste vänta lite för det regnar så pass att man blir blöt ;) jajja då tänker ni det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder ;) absolut är det så, men blev lite slö bara ... ska snart börja ;))


Jag rensar så att allt är klart så kan man njuta av livet i helgen jag och lillgumman ;))

Gubben ska fara och jaga i helgen det är deras årliga jakthelg ;)  så då blir det jag och lillgumman som är hemma så vi får ju passa på att hitta på nå mysigt i helgen ;)

och passa på att man är ledig sista helgen innan allvaret börjar *asg*igen ;)

Nu har man varit ledig nog länge *ler* men skönt har det varit :) ... ( Det är bara vissa som har brytt sig om att man varit hemma och lagt näsan i blöt ... men vad säger man det är den svenska avundsjukan som spelar in där...att vissa måste lägga sig i och bry sig vad andra gör och sysslar med ... kan inte förstå varför dom inte engagerar sig i sitt eget liv...........) jajja nog om det ;)


Jag måste nästan gå ut och ta mig en rök och andas in frisk luft i lungorna och känna att livet leker ;)

Ni få ha det så bra och ta hand om varandra :)


Kram Ingela









Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards