Alla inlägg den 19 november 2014

Av Ingela - 19 november 2014 12:38

Hejsan =)

Idag är det Onsdag och jag är ledig :) det känns underbart skönt tycker jag :)
Vädret ute är jätte fint men det är kallt idag tycker jag ... Burrrrrrrrr
Jajja ... det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder ;)
Idag så tar jag det lite lugnt så här på morgonen för att vid ettiden ta tag
i en massa ärenden runt om i stan :)
Men just nu så tar jag det lugnt å sitter här å skriver ner lite
funderingar å tankar jag har ;)
Jag funderar på om jag skulle få in lite bakning under dagen men jag få se
om jag hinner med det ;)

Imorgon är det bara att packa färdigt det som ska med
inför helgen som ska spenderas i Torneå och som går i fotbollens tecken ;)
Lillhjärtat ska spela fotbollscup där och så hinner vi nog en sväng på
Ikea också för att ladda ljuslådan inför vintern :) jippi det blir
en underbar helg med underbara människor som vi har att se framemot :)

Hej å hå gummitå ;)
Vad bra jag mår idag :))))))
När nått sitt/sina mål så känns det toppen :)
Jag hejar på mig själv för att jag nått vissa utav mina mål och
det känns underbart :)
Jag har slutat att släppa in energitjuvar in i mitt liv för dom
är inte värd min energi för dom bara tänker på sig själv/själva och
bara vänder kappan efter vinden och så pratar dom bara
bakom ryggen på en och det får dom ju göra men som sagt var ...
det är ju deras problem och absolut inte mitt ... Men det
säger bara mer om dem hur dom är som människor om jag säger så ... Dom tittar inte på hur dom
själva är eller har varit ... Nä dom kör med dubbelmoral istället ... Vilka fantastiska människor
dom är och dom har minsann aldrig gjort eller gör fel i sitt liv m.m
På ren svenska så är dom så in i bomben falska ...
Haha ja jag säger då bara det vissa människor tror att man inte
får reda på någonting om saker å ting ...
Jag har testat många människor om saker å ting och
det har visats sig förr eller senare vilket spel dom kör på ...
O ja ... jag är inte född i farstun ... och o ja ... jag har fått reda på saker å ting ... så när man
står där och lyssnar på hur vissa snackar om Ditten å Datten om hur vissa saker ska vara eller
inte så har jag redan vetat att det dom säger är bara lögn för man vet hur allting
redan ligger till ... Empati, respekt, är inget som dessa människor
har ... utan dom tror att dom har och det är en jävla skillnad ... Dom tror att dom är
så fruktansvärt bra och perfekta men egentligen så är dom bara för sorgsna ...
Jag hade kunnat dra upp en massa saker å ting men det gör jag inte för vissa människor
kommer att få bita sig i svansen en vacker dag förr eller senare och vissa människor har fått
känna det i svansen redan nu ...

Vi lever här och nu så ta vara på nuet och lev ditt eget livet istället för att bry er om alla
andra vad dom gör eller inte gör ... Hur dom gör det eller När dom gör det ... m.m
Så engagera dig i ditt eget liv och skapa ett härlig nu istället ...

Nu ska jag ta tag i denna underbara dag som vi har här och nu och hoppa mig i kläderna och
göra mig i ordning för att fara ut på en massa ärenden som måste göras :)

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards