Alla inlägg den 11 november 2014

Av Ingela - 11 november 2014 12:27

Hejsan :)

Idag så känner jag mig lika dålig som igår :(
Men jag ligger i snarklådan ... å jag har i princip legat å sovit sedan lördagskvällen å nu
hoppas jag det ska vända nån gång ... Men än så länge så känns det inte så bra :(
Just nu orkar jag ligga å skriva en liten stund iallafall ...
När man ligger sjuk så här så hinner man tänka ganska så mycket
dom små stunderna man är vaken ...

Jag har filurat på en sak å det är åren går och livet har inte bara varit
lätt och enkelt ... Det har många tunga å dystra stunder som fått hjärtat en törn,
sorgen i hjärtat bär jag med mig men mitt hjärta kommer aldrig att läka när det gäller
vissa saker ... Självklart har det varit ljusa stunder med glädje å skratt ... Livet är precis som
en berg och dalbana ...
Jag har igenom åren lärt mig både det ena å det andra när det gäller vissa människor
och det är jag oerhört glad å tacksam för ... Jag har lärt mig vem som är
äkta å vem som är falsk å vem som vänder kappan efter vinden ...
Mina tankar å funderingar jag har brukar jag skriva ner ... för mig så
är det otroligt skönt att få skriva ner dom, jag utrycker mig i skriftligt tal
väldigt bra och är en otroligt härlig gåva som jag har fått när det gäller
det tycker jag ... Det är min åsikt å jag tycker det är skönt ...
Jag är hellre ensam än att ha en massa människor runt omkring mig som
snor min energi eller går bakom ryggen på mig ...
Det värsta som har hänt det är att vissa människor som har gott bakom ryggen
på mig har både dömt och haft en massa fördomar om mig ... Det är att dom
har inte sett sig själva och har inte rensat under sin egen dörrmatta ...
nä det är inte ok någonstans tycker jag ...
Men dom kan ju fortsätta med det för dom biter sig själva i svansen förr eller senare och det säger ju
bara mer om dom än vad det säger om mig ...
Men det är inte jag som förlorar på det ... det är bara
dom själva som förlorar i slutändan ...
Nu ska jag ta och sova och vila en stund så att jag blir bättre nån gång ;)
jag säger bara nu tack å hej för denna gång :)
Ta hand om varandra <3

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards