Alla inlägg den 10 november 2014

Av Ingela - 10 november 2014 14:07

Hejsan :)

Förkylning ifrån helvete :( ... feber har jag ... å ont i hela kroppen ... å täppt i snoken å vi ska inte prata om verktygslådan ... mår med andra ord ... helt åt helvete jävla dåligt :(
Kan man göra nå åt att man blir sjuk? ...
Nä det kan jag inte ... mer än att sova å kurera mig frisk ... vill jag vara sjuk? "NEJ"
Så är det med det ...

Jag kan tycka att vissa människor visar varken sig empati eller respekt ...
Dom kör på med sitt ego och tänker bara
på sig själv och deras egen vinnings skull ...
Men dom är väldigt bra på att utnyttja andra människors snällhet om man säger så ...
Nu orkar jag inte för tillfället att skriva mer för tillfället men återkommer när jag får lite mer ork att vara vaken ...

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards