Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Vad säger man ...

Av Ingela - 13 april 2013 00:14

Hallå på er så här mitt i natten ;)


Klockan är mitt i natten typ 00,14 när jag börjar skriva detta ;)

och jaaa ... endast jag är vaken i min kära familj ♥♥♥

Jag kände för att skriva lite grann och då spelar det ingen roll vad klockan är ...

för jag är ändå ledig i morgon och jag kommer ändå att vakna tidigt tyvärr ... ;)

Och ja ... jag kan inte sova just nu och så enkelt är det ...


Lite ditten o datten så här på natten ;)


Gårdagen är ett minne blott ...och dess historia ...

Så idag börjar jag med att vända blad i min historia "mitt liv"

Man ska inte lägga ner energi på att tillfredsställa vissa människor i

vår herres hage ...

Jag bryr mig inte om vad andra människor säger om mig ... för dom har inte

en endaste susning om vad som händer i mitt liv ... så enkelt är det ... 

Fast det finns ju dom som tror fruktansvärt mycke och

 framför allt så skapar dom vissa saker som inte ens finns ... om jag säger så ... ;)

Jag tvivlar inte på mitt eget omdöme.

Jag presterar inte för andras skull.

Jag är inte rädd för att bli avvisad och övergiven ...

Jag söker inte andras godkännande ... m.m ;)

Är jag inte nöjd med mitt liv så är det endast

jag själv som kan göra något åt det !!!

Hela mitt liv är en enda stor resa, och det som har hänt

är en massa erfarenheter och det ger mig verktygen att

utveckla mig själv!!!

Jag kan inte ändra på det som varit bara det som

komma skall ...

Människor förändras ...

Några lämnar min sida och några försvinner från min sida ...

Allt har en mening ...

Vissa människor är menade att finnas i mitt hjärta ♥

men inte i mitt liv ...

Men mitt hjärta fortsätter att slå vidare ... så enkelt är det ♥

Denna dag är alldelens för värdefull ♥

och allt vad den har fört med sig,

för att ens grubbla på det som

hände i det förflutna finns inte ♥

Men visst ... falska människor har det funnits ...

som jag aldrig någonsin trodde att det skulle finnas vid min sida ...

men där ser man så fruktansvärt fel man kan ha ..........

men lite roligt är det ... för dom påstår att dom är

ärliga och då kan jag bara säga ... Jo tjena ... och Oj då

så konstigt det blev nu då ...

Jajja det tillhör det förflutna ...

Det är ju tur att jag har helt underbara människor

bredvid min sida nu ♥♥♥ om jag säger så ...

Och ni som TROR er känna mig ... Oj så tokigt det blev nu då för jag

kan bara säga ... att det gör ni definitivt inte ...


Jag tänker på en sak och det är människor som är hämndlystna ...

Hämndlysten...Vad betyder det tänker en del ...

Jo det betyder hämndgirig.

Är man hämndgirig så är man ivrig på att hämnas

och är uppfylld av hämndbegär, hämndtörstig och revanschlysten.


Nä nu börjar jag bli riktigt trött i planeten ... så nu säger jag Godnatt

och sov gott ♥ Jag tar o skriver en fortsättning i morgon ... kanske :))


Kramar Ingela  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !   Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :)  Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för att s...

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)     Idag är det Måndag och jag är ledig idag :) Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :) Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;) och jag tog å städade huset ;) ...

Av Ingela - 18 augusti 2016 15:54


Hejsan alla gooa å glada:) Idag är det surströmmingspremiär :) Å då blir det detta till kvällsmiddag :) Det kommer att bli riktigt mumsigt :) Just nu skiner solen å det har blivit ett ljuvligt väder så kan det bli bättre :) Om en stund så sk...

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :) Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :) Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) H...

Av Ingela - 15 februari 2016 15:04

Hejsan :) Nu är jag tillbaka :) Jag såg att i mitt förra inlägg så blev det lite små stavnings fel på vissa ord ... jag la ut inlägget via telefonen å telefonen fixade till lite egna ord såg jag haha men vad gör det det bjuder jag på hahaha ;) ...

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards