Alla inlägg den 9 april 2013

Av Ingela - 9 april 2013 14:02

Hejsan på er =)


Jag har inte haft tiden att skriva något här på bloggen :( 

för jag har haft så otroligt mycket att göra med livet helt enkelt ...

Min pappa tar nästan all min vakna tid men jag börjar att se ett ljus i tunneln

om man säger så och jag lever på hoppet

för att det ska bli så bra som möjligt för han om jag säger så ♥♥♥

Tänk vad livet kan ta en stor vändning ...

Tänk på att rå om varandra o ta vara på tiden som man har ...

för varandra på bästa möjliga sätt ♥♥♥

Låt inget hindra er från att vara med dom som du älskar

och håller av ♥ för livet kan som sagt var ta stora

förändringar ♥


Idag så har jag haft utbildning o sedan så tog jag och köpte mig till

lunch en räksmörgås o satte mig i solen och

njöt utav solen o fåglarna som kvittrade :))

Riktigt vardagslyx kallar jag det för ♥ :))

Tack för det för det behövde jag kände jag ♥

Nu ska jag bara varva ner lite o mysa lite för att

åter igen ladda batterierna för att fixa o trixa lite måste saker ;))


Tjoflöjt idag har det varit en riktigt bra dag ♥ :))


Jag återkommer senare ;) Nu ut o njut ♥


Kramar Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards