Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Ingela - 12 juni 2012 12:11

Hejsan på er =)

 

Idag är det Tisdag och solen lyser och fåglarna kvittrar och jag känner att jag är på topp förrutom att febern har mystiskt dykt upp :(

 men det är nå jag får skyffla undan och sjunga istället så här :) ♥

*ler*



Lite ditten o datten ;)


Det är synd att man inte kan byta problem med varandra ...
För vissa människor vet ju hur man kan lösa andras problem ;)


Det är inte många människor som vet hur bra dom har det

Däremot hur bra andra har det ...


"Det vi älskar bär oss genom det svåra" ♥


Vissa människor bör tänka på denna text ...


Just nu sitter jag och njuter att solen lyser på oss :))



och lyssnar när äldreboendet har lite ljuv allsång ♥

 


Dom lyssnar till denna musik :)




Nu måste jag gå och fixa lite måste grejer :))

Men ha en underbar fortsatt dag och mys i solen medans ni kan ♥


Kramar Ingela




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards