Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Ingela - 10 juni 2012 18:50

Tjenixen på er =)

 

Hoppas att ni har haft en bra och trevlig helg ♥

Det har jag/vi haft med både nära och kära ♥♥♥

Nu har helgen snart nått sitt slut och snart börjar en ny och förväntansfull vecka med nya mål och förutsättningar ♥ :))


En sak i helgen som jag har lärt mig och det är ... lyssna alltid till ditt inre och lita alltid på din magkänsla ♥

Jag har också insett en sak och det är ... att man verkligen vet vem som är ens riktiga vänner ♥

Jag är så otroligt glad och tacksam att jag har fått er som mina vänner ♥♥♥

Älskar er så jätte mycke ♥

Mycke skratt och glädje har man alltid tillsammans med er ♥

Jag har blivit så mycke starkare och jag har insett så otroligt mycke på vem man kan lita på och vem som man kan vara utan i ens liv ...

Det finns vissa människor som tycker om att se att andra mår dåligt och dom spär gärna på sanningen med osanningar och framför allt så hittar dom på egna små historier om vad som händer och sker :( allt för att må bra själv ...

Jag tycker så himla synd om dessa människor och framför allt dom har inga egna liv att kunna leva ... snacka om att dessa människor har dålit självförtroende och självkänsla ...

Tänk att aldrig kunna göra det man själv vill göra pga att dom tänker hela tiden "undra vad andra säger om jag gör si eller om jag gör så"

Jajja det är ju inte min huvudvärk om jag säger så ... men jag tycker det är sorgligt att man inte vågar vara sig själv bara ...


Livet är allt bra konstigt eller hur?

 

Snacka om att vissa människor är falska och dubbelmoraliska ... Jag är så less på att vissa människor är på det viset och inte är sig själva ...

Man ska kunna leva som man vill och vill ha det här i livet så enkelt är det ... och man ska inte behöva att ha vissa människor runt omkring sig som tror att dom ska kunna styra vissa människor ... jag tycker det är synd om vissa människor som inte kan eller klarar av att kunna leva som dom vill ♥

Idag är jag djup ;) men jag har fått vissa svar som jag letat efter en längre tid ... och svaret på det har jag fått svart och vitt framför mig i helgen ... och det är jag otroligt glad och tacksam för ♥♥♥


Nu ska jag ta och göra lite nytta plocka upp tvätten som jag har tvättat och plocka lite här o där :))

Ni får ha en underbar fortsatt kväll och mys ordentligt ♥♥♥


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards