Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Ingela - 23 maj 2012 09:57

Hejsan svejsan på er =)

 

Idag är det Onsdag och solen skiner på oss idag och det verkar som att det kommer att bli en underbar dag idag :))

Sorry att jag inte har skrivit något måndag o tisdag men har haft full fart så jag har inte hunnit med att skriva nå ;)


Igår så var jag ledig och oj så skönt det var att få vila upp sig lite grann, på kvällen så var det dax för Hertsöjoggen och lillgumman var på plats för att springa ♥♥♥ och vi var där och hejjade ♥



Det var många som ställde upp på Hertsöjoggen :))



Riktigt duktiga var dom :) och så fick vi ju ett perfekt väder också :))


Nu ska jag ladda batterierna ett par timmar till sedan så är det dax att ta tag i verkligheten *ler* men med det humöret jag är på så kommer det att bli hur bra som helst ♥


Idag efter jobbet blir det till att baka lite :))

Så att man har något att mumsa på mellan varven ;)

Jag måste dansa med dammsugaren och ... och ... och ... ;)

mycke måsten när jag kommer hem *ler* och jag som verkligen älskar måsten ;)

Nä nu ska jag ta och göra mig iordning o farao göra bort lite ärenden som också är måsten *asg* :))


Ni får ha en underbart bra dag och sköt om er var ni än är ♥


Kramar Ingela



Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards