Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Ingela - 7 maj 2012 23:45

Hejsansvejsan på er =)


Idag är det Måndag och det är en ny vecka med nya utmaningar som gäller :)

Nu börjar det kännas i kroppen att man har jobbat sedan förra Måndagen ;) Jajja det är bara att bita ihop o lägga på en växel till  ;)

 

Lite om ditten o datten ;)


 

 Får jag presentera dig en vän som heter Avundsjuk.

Du träffar honom, när allting går bra i ditt liv.

Hans bror, Skenhelig, är trevlig mot dig när ni träffas men snackar skit om dig bakom din rygg.

Deras syster, Patetisk, behöver delar av ditt liv för att kunna leva själv. … Varför?

För att du representerar allt, dom inte är. Då kan du kalla på mig, och vem är jag? Jag är Leende och jag ska förstöra deras dag! :)

Det är endast din väg. Andra kan gå med dig men ingen kan gå den åt dig.

Ta ingenting personligt. Inget som andra gör är på grund av dig. Vad andra säger och gör är en projektion av deras egen verklighet, deras egen dröm. När du är immun mot andras åsikter och handlingar behöver Du inte längre vara ett offer för onödigt lidande. (Don Miguel Ruiz)



Sov gott alla goa glada människor :) ♥

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards