Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Ingela - 9 maj 2012 22:00

Tjaba tjena hallå där på er ;)


Idag är det Onsdag och solen har lyst på oss på fm och senare så drog sig solen tillbaka o det blev regn ... men det är ju också bra pga att då försvinner dom små snöhögarna som finns kvar ;)

Idag så vaknade vi o lillgumman hade ont i huvudet och lite feber så det blev att vara hemma idag ... medans lillgumman sov, så tog jag tag i garaget o städade upp det o slängde en massa skit på ren svenska *ler* att man kan samla på sig så mycke ;) Men nu känns det så jävla skönt på ren svenska *ler* för nu är det klart ...


Jag har köpt tyg o massa saker som jag behöver för att sy en typ one pice åt lill gumman :))

Jag känner att jag ska ta tag i att börja sy igen och det känns superkul måste jag få säga :))

Nu är det bara att börja :)) Yippi *ler* Det är bara att göra iordning syhörnan o en massa roliga saker att sy :)) ♥ Tummen upp för det :))




Jag känner att jag är på bästa humöret just nu ♥

Jag säga att jag är så lyckligt lottad att jag har världens bästa familj ♥♥♥♥♥

Jag älskar er över allt annat på jorden ♥

Man kan aldrig ge för mycke kärlek åt dom man älskar ♥♥♥





Undra om jag ska ta och fixa till tyget och sy färdigt det jag har tänkt att fixa åt lillgumman ;) ♥ Nä inte sy men klippa ut bitarna *ler* ♥ jo det ska jag göra men om en liten stund ;) ♥ sy det får jag göra när jag får tid över ;) Oj så glad hon kommer att bli :)) eller förhoppningsvis kommer hon att bli det :)) ♥♥♥

Jag tänkte att jag skulle ta tag i att börja sy igen :)) så nu blir lillgumman första att testa det jag tänkt att sy :)) ♥ Jajja det blir nog bra när det blir färdigt *ler*



Jag säger så här ha alltid en dröm ♥ Kolla bara på denna video och bedöm själva ...

Nästa gång kanske det är du ♥





Otacksamhet är nästan det värsta som finns ...

förrutom ...

att man inte kan uttrycka ordet förlåt ...


Jajja livet går vidare men vänd aldrig kappan efter vinden ..........

ni har inget för det kan jag lova ...


  

Kram på er och tänk efter!!!


Kramar Ingela ♥♥♥

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards