Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Svar på frågor ;)

Av Ingela - 30 maj 2011 13:04

Hejsan svejsan på er =)

 

Jag skriver lite till i dag så detta är blogg nr: 2 idag ;)


Lite frågor som jag svarat på som en vän har skickat :)


Är du kvinna eller man? Kvinna

Beskriv dig själv: Snäll,varm,hjälpsam,lyhörd och omtänksam med människor som jag tycker om =)
Vad tycker du om dig själv? Alldelens för snäll mot vissa människor som inte förtjänar att man ska vara snäll emot.

Beskriv var du bor för tillfället: Med min älskade familj.  

Om du kunde åka någonstans,vart skulle du åka? Till en härlig plats med min familj och bara rå om varandra.
Favoritfärdmedel: Att glida fram på en HD och känna vinden mot mina kinder.
Mina bästa vänner är: Dom jag älskar att umgås med och ni vet vilka ni är :) Ni är underbara vänner  
Hur är vädret? Sol och lite blåsigt.
Favorittid på dagen: Kvällen
Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta? Ärlighet och falskhet.
Vad är livet för dig? Om jag med ord kunnat beskriva det ... Helt Underbart.
Det bästa rådet du kan ge? Gå din egen väg genom livet och lev ditt eget liv och inte andras.
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? Mina föräldrar gav mig mitt liv och ville att jag skulle heta Ingela så självklart är det Ingela :)
Favoritmat: Kyckling och Ris med Currysås
Dagens tanke: Är du lycklig,Håll reda på dig själv och inte alla andra.
Hur skulle du vilja dö? Få somna in drömmarnas värld.
Din själs nuvarande tillstånd: Mitt hjärta har stängt vissa dörrar till vissa människor så även min själ, Men jag mår bara underbart tycker jag.
Är ditt hjärta sårat: Mitt hjärta är djupt sårat och många ärr har det fått som inte går att tas bort :( utav människor som jag trodde hade ett hjärta men det visade sig att dom inte har haft något hjärta.

Dina citat: "Fånga dagen" och "Sanningen kommer alltid fram förr eller senare"

"Lev ditt liv inte andras"

Vad gillar du att göra: Umgås med min älskade familj   ,Sömnad,Skriva dikter  ,umgås med mina älskade vänner, Ja allt som gör livet glatt att leva för, m.m

Vad gör dig mest arg:  Människor som kör med dubbelsidig moral, När människor kör med falskhet bara för att rädda sig själv,Falskhet, När man ställer upp för människor och dom inte ställer upp tillbaka, När människor inte visar respekt för varandra, När människor trycker ner andra människor för sin egen vinnings skull, När folk inte kan tacka för sig,När folk inte tar reda på sanningen utan sprider skit vidare som man inte vet något om utan dom tror sig veta, Människor som är konflikträdda och lastar över det på andra istället som ska lösa det åt dom och för att senare kanske ta åt sig äran, När andra människor tar åt sig äran över sånt man själv har gjort eller presterat för,Människor som lever på att sitta och prata skit om folk, Det finns mycket saker i vår herres hage. ;) 

Vad gillar du inte:Jag gillar inte kyliga människor,Människor som är falska för sin egen vinnings skull, Människor som inte kan tacka för sig, Människor som man ger och ger till och man får inget tillbaka, Människor som inte visar respekt för andra människor, Människor som kör med dubbelsidig moral, Människor som inte tar reda på fakta först innan man yttrar käften åt andra så att man får höra att dom sagt vad DOM TRODDE att det var eller såg ut .... Ärtsoppa, Kalvdans, m.m


Nu har jag svarat på en del frågor som en vän skickade till mig :)


Kramar Ingela   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !   Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :)  Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för att s...

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)     Idag är det Måndag och jag är ledig idag :) Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :) Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;) och jag tog å städade huset ;) ...

Av Ingela - 18 augusti 2016 15:54


Hejsan alla gooa å glada:) Idag är det surströmmingspremiär :) Å då blir det detta till kvällsmiddag :) Det kommer att bli riktigt mumsigt :) Just nu skiner solen å det har blivit ett ljuvligt väder så kan det bli bättre :) Om en stund så sk...

Av Ingela - 25 maj 2016 15:01

Hallå där solstråle :) Idag är det Onsdag å jag är ledig idag :) Idag så for jag och hämtade min gooa lilla pappa före tuppen på morgonen å vi for å handlade lite blommor och sedan så for vi på kyrkogården å planterade å gjorde det jättefint :) H...

Av Ingela - 15 februari 2016 15:04

Hejsan :) Nu är jag tillbaka :) Jag såg att i mitt förra inlägg så blev det lite små stavnings fel på vissa ord ... jag la ut inlägget via telefonen å telefonen fixade till lite egna ord såg jag haha men vad gör det det bjuder jag på hahaha ;) ...

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards