Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Ingela - 16 maj 2011 18:25

Hejsan på er :)

 

Idag har det varit full rulle varit och jobbat kl 07,00 och sedan hem och gjort webutbildningar och sedan på andra jobbet och jobba så jag har tryckt in mycket i hjärnhalvan idag ;) lär väll slockna ikväll när jag kommer hem *ler* men kul är det :))


Helgen har varit mycket bra och mycket trevlig, det har varit hockey i helgen och som synd var att grabbarna orkade inte ta Vm guldet denna gång :( så vi får väl sikta in oss på det nästa gång ;) och det gick ju bra för Sverige i eurovisionen hamnade på en tredje plats och det var inte fy skam de, även om jag inte riktigt är kompis med låten *ler*


Ja det har varit mycket som hänt och skett men har inte tid att skriva om det just nu ... jag måste avrunda så ha det så bra och ha en trevlig fortsatt kväll :))

Kram på er


Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards