Alla inlägg den 23 november 2010

Av Ingela - 23 november 2010 12:37

Hejsan på er !

 

Hoppas att ni mår bra där ute =) och att ni tar hand om varandra  =)

 

I helgen så har det varit en bra helg på alla det sätt och vis tycker jag, fredagen satt man fastklistrad framför tven och tittade på idol och hejjade på Jay tycker att han är superbra =) och satt och spelade lite kort lillgumman vann hela tiden typ =) ...

Lördagen gick väldigt fort tyckte jag A-K med barna var här en stund och sedan for vi och handlade lite och sedan var det bara att gå och sova i princip ;)

 

Söndagen vaknade vi och gjorde goo frulle och sedan gjorde vi oss i ordning och for på badet och där tillbringade vi många timmar med bastubad och bubbelbad jaa en helt super duber bra mysig dag kan man säga =))

 

Måndagen har bara runnit mellan fingrarna och bara försvann tyckte jag ... och idag Tisdag så har man nya utmaningar och  nya planer =)

Nu får vi börja julpynta och tror att jag ska göra det snart för det är så mysigt när julen nalkas ... Love it förrutom kostnaderna runt omkring förståss =(  =))

 


Julen är så mysig så man måste börja lite smått ;))


Nu måste jag gå och göra lite nytta tycker jag =))

Ha det så bra och ta hand om varandra och ta hand om vänskapen =))


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards