Alla inlägg den 16 november 2010

Av Ingela - 16 november 2010 13:16

Hejsan på er !


I dag är det tisdag och i dag kändes det friskt ute men ändå väldigt skönt och vi fick se solen titta fram en liten stund i alla fall :)

Helgen som varit har varit bra, på Lördag var vi på novembermys och det var ok man fick träffa vänner som man inte sett på typ 10-20år tror jag så det var ju superkul tyckte jag =) men det blev tidigt vi for där i från ;) men vi satt en stund hos min underbara vän en stund sedan drog jag hem =)


Söndagen var väldigt lugn möspös och gjorde farsdagsmiddag då kom Sandra och Frank förbi och käkade och grattade pappa på farsdag och lillgumman hade gjort en farsdagstavla som var så fin så söndagen flöt i väg väldigt fort tyckte jag ...


Måndagen ägnade vi åt lite hushållssysslor och mös med varandra och fixade till här och där =)

Och nu är det Tisdag och lillgumman kommer hem snart då blir det läxdax och förberedelser inför middagen ;) och plocka och städa står också på dagens schema

så det måste man till att göra också =) varken sig man vill eller inte ....

Man tar dagen som den kommer mer kan man inte göra just nu, livet känns väldigt bra tycker jag i det stora hela det finns vissa pusselbitar som behöves putsas på men dom pusselbitarna tillhör inte mitt område men annars ett stort pluss för livet =)


Nä nu ska jag gå och göra lite nytta tycker jag ;)

så ha en trevlig fortsatt dag och ta hand om varandra =)


Kram Ingela


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards