Alla inlägg den 9 november 2010

Av Ingela - 9 november 2010 18:38

Hallå världen !


Jag säger bara

 

Helt otroligt ..............................................mer kan man inte säga

jajja ... dubbelspel är något jag aldrig har förstått mig på att vissa bara orkar och mår bra utav det, om jag säger så här det kommer en tid vars det kommer upp till ytan också.

 .........................................  .............................................



                             

Av Ingela - 9 november 2010 15:34

Hejsan på er !


Tänd ett ljus och låt det brinna

 låt aldrig hoppet försvinna,

det är mörkt nu 

men det blir ljusare igen   


Kramar Ingela



Av Ingela - 9 november 2010 08:33

God morgon världen =) !


I dag är det Tisdag och -7 grader kallt ute och fortfarande vitt på backen ute ;)

Håller på att planera inför dagen och har kommit en bra bit på vägen ;)

En liten på minnelse till alla där ute Farsdag nu på Söndag den 14/11-10 .

man får se vad man hittar på till lilla farsgubben    ..... =)

 

Nu till nå helt annat =)

 

Jag känner nordanvindens kyliga vindar mot min kind.

Jag hör hur det knarrar under mina skor och

hur det spröda istäcket på vattenpölarna

knastrar när man sakta går över dom.

 

Jag känner att vintern tar tag i mig och

jag gnistrar utav alla snöflingor som sakta

har dalat ned ifrån skyn.

 

Jag känner att själen håller på att bli frusen av

den kyliga vinterdagen.

Långt där borta

ser jag ett fantastiskt sken.

Jag upptäcker att

min själ börjar sakta men säkert tina

upp från min frusenhet som jag känt.

Det är skenet från en underbar vinterbrasa som 

sprakar så vackert.

Det blir som sång

i själen.

Jag tinar upp sakta men säkert.

 

Med mina rosiga kinder och min varma själ

så ser jag nu dig med ditt varma leende

du betyder så mycket för mig,

jag kommer aldrig att släppa taget om dig.

Det är du och jag för alltid.

Vi skall alltid finnas där för varandra

tills det sista andetaget.

 

Fån mig till er en riktigt varm kram och ha en underbar vinterdag

 

                      Kram

 

  

 

 

 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards