Alla inlägg den 31 januari 2017

Av Ingela - 31 januari 2017 13:13

Hej där på dig  !

 

Vädret idag är jättebra och solen har varit uppe och visat sig idag  :) 

Här är det bara bra och snart ska jag fara å hämta lillhjärtat som

ska till tandis i dag och sedan är det bara att laga till nån middag för

att sedan skjutsa lillhjärtat på fotbollsträning ikväll :) 

Måla måste jag ha på planeringen också  :) 

 

Idag känner jag mig pigg å glad  :)

Varit ute och promenerat med småtrollen och

det var jätteskönt att gå ut på en sväng ...

 

Sitta här och skriva känns som skönt tycker jag lite

avkoppling för en stund och sedan så är det rogivande ...

tycker jag ... Man får som avreagera sig en stund *asg*

Jag gillar som att sitta å skriva en stund för man

känner sig så bra efteråt om inte annat så är det skönt att få

ut sig lite vad man tycker å känner tycker jag :)

Jag har kämpat i fruktansvärt många år när jag var yngre med

att söka bekräftelse och min blyghet m.m

Alla människor har sina sidor att jobba med sig själva och

jag tycker att jag har gjort ett bra arbete med det ;) :)
I alla dessa år så har det kommit en massa olika människor som

man har lärt känna och som man låtit passerat ...

Jag tror att "allt har en mening" på ett eller olika sett som

man måste gå igenom för att lära sig utav livets prövningar ...

Det finns en del människor som har sårat mig något fruktansvärt

och dom såren kommer nog jag aldrig att få läkta ...

men det har varit och jag lägger inte nå mer energi på det för höll på att knäcka mig totalt ...

Så jag vill bara säga att ta reda på vad för personer som du vill ha med dig under livets resa

så att du inte tar med dig fel personer under resans gång ...

Det är ingen annan förutom du själv som vet hur just du vill ha och hur just du mår ...

 

"Så när livet ger dig hundra anledningar till att bryta ihop

och aldrig resa sig igen,

så visa livet att du har en miljon skäl till att skratta å le ...

så bit ihop och fortsätt att kämpa!!! "

 


Nu ska jag ta och fortsätta med det jag höll på med ;) :)

så ha en fantastik fortsättning utav denna underbara Tisdag alla

gooa å glada solstrålar :) <3

 

Kramar Ingela

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards