Alla inlägg den 30 januari 2017

Av Ingela - 30 januari 2017 18:55

Hejsan på er alla :)



Idag är det Måndag och jag är ledig idag :)

Jag har tagit ledig pga att jag ska få iordning rummet åt lillhjärtat :)

Dagen började med att lillhjärtat tog rollen som huvudboss ;)

och jag tog å städade huset ;)

Tror jag far å jobbar nästa gång *asg*

Nä skämt åt sidan ;) :)

Jag har haft en underbar dag med att städa å fått ordning på holken tror jag :)

Nu är det fruktansvärt länge sedan jag satt å skrev här på sidan

så nu tar jag en time out å tar mig tid att skriva lite här :)


Nu känner jag mig väldigt pigg å kry tycker jag :)

energin tycker jag att den flödar på rätt bra och ;)

jag känner mig pigg å glad kexchoklad :)


Den senaste tiden tycker jag att tiden bara rusar iväg jag hinner knappt med själv ...

Livet isig rullar på och jag med den ...

Jag har tidigare pratat på rätt bra om människor som går bakom ryggen å pratar på om människor ...

Jag gillar verkligen inte det ...

Jag är absolut inte en människa som är perfekt eller så ...

Men jag tycker att människor som går bakom ryggen på folk är väldigt osäkra som människor ...

Jag har blivit fruktansvärt sårad av olika människor här i livet som vill se mig falla ... men jag har bitit ihop

och rest mig och tagit mig i kragen om man säger så ...

Jag är hellre ensam än att jag är med människor som vill se mig falla ...


Mitt liv har inte varit en dans på rosor så att säga ...

 men jag kan säga jag vet absolut vem som är mina vänner ...

dom har stått vid min sida i vått och tort och dom har hjälpt mig att resa på mig och ta tag i nuet i livet ...

 jag kan säga att människor som pratat bakom min rygg lämnar jag jä*ligt fort för dom är inget man hänger upp i julgranen så att säga ...


Senaste halvåret har varit slit å släp och framför allt att hitta sin plats här i livet och

framför allt hitta RUTINERNA på jobbfronten ...

Men snart sitter dom där och då är det bara att plocka fram ideerna å framför allt fantasin ;)  :)

Bara att köra på så det ryker ;)


När man hjälper vissa personer här i livet ...

 så tar andra åt sig äran över vissa saker ... å det kan jag störa mig på ...

jajja livet är inte lätt för en del så att säga ...

Ärligheten kommer ifatt dom förr eller senare så att säga ...

Men jag hoppas att vissa människor får upp ögonen förr eller senare ...


Jag skulle kunna sitta här och skriva och berätta om mig själv hur

länge som hellst känns det som idag ... ;) :)

Men öppna kort ligger mig väldigt nära ... <3

Jag vet mer än vad många tror och vet ...

och med det sagt så har jag blivit mer sårad än vad jag velat tråkigt nog ...

Nu idag är jag stark och självsäker i mig själv och det känns underbart tycker jag <3

och jag kommer alltid att vara mig själv varken sig om just du tycker om det eller inte ...

För vi lever här och nu och då ska vi må bra här och nu ...


Nu ska jag ta och fortsätta med rensnig på hög nivå.nu ;) :)

Jag hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll du gooa männska <3



Kramar Ingela <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards