Alla inlägg den 20 september 2012

Av Ingela - 20 september 2012 16:52

Tjenixen på er =)


Hejsan alla gooa och glada :))

Här leker livet och humöret är på topp det menas

finns inget att klaga på om man säger så :))

Slutat tidigt idag och har lite plock här och där att göra ;))

Men har ätit goo middag och nu sitter jag här och

samlar upp lite mer energi :))))

så att jag orkar med det som ska göras *ler*



Dansa ... Pausa ... :))



Jag ska bara ......... ;))



Sitta här och bara njuta av livet en stund ;)




Så då blir det lite ditten och datten med andra ord ;)


Om du inte tror på dig själv och
att du inte kan förändra en situation,
så blir det ingen förändring ...


Avsluta varje dag och var färdig med den ...
Du har gjort vad du kunnat ...
Några misstag och en smula oförnuft smög sig säkert in;
Glöm det så snart du kan , imorgon är det en ny dag och ett oskrivet blad ... ♥


Tänk om du visste

hur mycket du kan och klarar av

utan att du vet om det ...

Våga vara och visa vem du är ...

Det finns bara en av dig,

så låt inte världen gå miste om dig ♥♥♥


  


Ikväll blir det att se hockeyn :))



Nu måste jag rusa iväg men

ha en fortsatt trevlig kväll :))


Kramar Ingela




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards