Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Ingela - 21 februari 2011 10:16

Hejsansvejsan på er!

 

Måndag och solen skiner   men det är fortfarande kallt ute   , men vackert är det :) Men jag hoppas att ni får en bra Måndag där ute :)

Helgen har varit bra men vårat gäng Luleå Hockey klarade sig inte hela vägen fram :( Jajja det är bara att ta nya friska tag :)

Idag har jag varit med lillgumman till tandis och det gick ju kanonfint hon var så duktig :) men det är hon alltid   själv är jag inte kompis med tandis, tycker inte om att fara dit ;) jajja det blir nog bra en annan dag ;))

Nu ska jag gå och sköta om lillstumpan för hon har fått öroninflamation snacka att man är lika ... hon har tydligen fått mina öron när det gäller att få öroninflamation ...

 

Ha nu en jätte bra Måndag :)

 

Kram Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards