Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Ingela - 16 februari 2011 19:20

Hejsan på er!

 

Idag så känner man är gode less på kylan :( man ska inte gnälla ;) men man är så less så då måste man få gnälla lite även om det inte hjälper så mycket *asg* ...

 

Fixade till i v-rummet och det blev bra men känner att jag måste på jakt efter en myslampa dit in så nu får man fara på spaning ;)

Just nu så är det en liten stund till övers på jobbet och då har man till och med tid att sitta här en stund :) och vila benen ;)

Planer för imorgon städa, äta, jobba, sen är dan slut och då är det bara att kliva ner i snarklådan och sussa lite :)

 

   Vad jag längtar till sol och värme :)) när man tittar på sånna här bilder :))   

 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag men har plinkat ner några rader så att ni har något att läsa *ler*

Nu måste jag röra på bena *ler* så ha det så bra och ta hand om varann och var snälla ;)

 

Det hjälper inte att prata skit om andra det speglar bara igenom vad du själv är för person ...

 

En falsk vän är som en skugga: i solsken kan man aldrig bli kvitt henne/honom, i regn är hon/han spårlöst försvunnen.


Kram Ingela

 

 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards