Alla inlägg under april 2011

Av Ingela - 1 april 2011 09:30

Hejsan svejsan på er!

 

Idag så snöar det för fullt, fy vilket tråkigt väder ... men man kan glädjas utav att det är Fredag och helgen nalkas =)

Själv jobbar man idag och på Söndag men lite ledigt får man i alla fall =))

Hoppas att det blir jätte fint väder ute i morgon så man kan hitta på nå riktigt roligt ute =)) i och för sig kan man göra det i alla fall men det är roligare när det är bra väder =))


Idag var lillgumman jätte glad för dom skulle med skolan och se på teater och fara på brandstationen och titta =)) en riktigt rolig dag på skolan =))


Jag hinner inte med så mycket som jag ville nu på morgonen innan jag far och jobbar men det finns en morgondag också =)) man ska inte stressa *asg*

Jag får tacka Luleåhockey för en jätte bra säsong som dom har gjort, men lite kul hade det varit om dom hade räckt ända fram :)

Nu får vi se fram emot finalen mellan Luleå basket (Damerna) - Telge att dom räcker ända fram till att få sig SM-Guld denna gång och vi får hålla tummarna även för Herrarna så att även dom får sig ett SM-Guld i år, det hade varit toppen kul =)) Vi får hålla tummar och tår för dom =))


Idag ska jag inte skriva nå om funderingar och ditten och datten för jag hinner inte ;) men jag får ta och göra det vid ett annat tillfälle när jag har mer tid ...


Nu ska ni ha det så himla bra och ha en fortsatt trevlig dag på er =))

 

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards