Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Ingela - 4 juli 2015 13:58

Hejsan på er :)

Detta är min bästa vän för tillfället ;)

är man sjuk så är man :(
Det är ju tur att man har en tv som gör
en sällskap då ;) när mina älsklingar är på semestervift hos farmor och farfar <3

Här händer det inte mycket när man är sjuk å är helt ensammen hemma ...
Man sover å springer på dass *asg*
Man ligger och funderar å så pratar jag med mina älsklingar och älskade vänner <3
Puss å kram till er älskade gooingar <3

Nu ska jag ta å vila lite så
Kramar till er alla gooa å glada människor runt om i världen :)

Kramar Ingela

Av Ingela - 4 juli 2015 00:26

God kväll på er :)

Idag så började inte dagen något bra alls ...
Magsjuka delux har jag fått :(
Så idag har man bott på dasset om jag säger så ... och sovit ...
Så nu är jag vaken en stund och då kände jag att jag kan skriva här en stund ...

Jag saknar min familj super mycket så nu tycker jag dom kan komma hem <3
Dom är hos farmor å farfar och myser ...
Idag fick jag höra något som oroar mig oerhört mycket <3 men att bli gammal är ju livets gång och det är något som vi får acceptera även om vi ogillar det ...

Jag hade planerat in att göra en massa saker å så blev det på detta viset :(
Usch så trist detta är :(
Jajja det är bara att bita ihop och kämpa på för att bli frisk ... så kommer det att bli bra detta ...

Jag har funderat på en hel del idag när man bara har legat å inte kunnat göra nå annat ...
och jag har kommit fram till en hel del kan jag lova ...
Framför allt vill jag krama om mina vänner/familj för att dom ringt mig och gett mig en massa gooa krya på mig kramar och att dom saknar mig och älskar mig <3
Puss å kram till er också och jag älskar er också över allt annat <3
När livet är tungt å svårt så sätts vissa människor på prov och det visar sig vem som är dom sanna å riktiga vännerna är ...
och jag kan lova att det har man sett å märkt vilka dom är ...

Nu längtar jag till semestern ska börja så att nu börjar snart nedräkningen ;)
Men än så länge så ska jag att inte försöka tänka pä det ;)


Jag hoppas att fåglarna kvittrar å solen skiner som aldrig förr iallafall <3

Nu ska jag ta å försöka att sova lite om det går annars får jag väl gå in här å skriva lite ;) Sov gott alla gooa å glada <3

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards