Alla inlägg den 3 maj 2013

...

Av Ingela - 3 maj 2013 12:25

Hej på er alla gooa o glada =)



Jag kan säga att jag fortfarande är risig med magsjuka :(

Usch fy o blä för denna dumma sjuka :((

Just nu ligger jag o tycker lite synd om mig själv pga att denna

sjuka inte vill ge sig nån gång ... men att den ska styra hela mina dagar

just nu ... Det är inte okej tycker jag ...


Lite Ditten o Datten då ;)


Just nu känner jag mig jävligt förbannad på ren svenska ...

Och självklart får jag känna mig arg ibland när det behöves ...

Jag kan tolerera mycket men inte vad som helst ...

Vattna inte de djupaste sår,

ge dem inte heller näring ...

Ska man någonsin läka måste de få

torka ut av sig själv ...

Det finns en person som ständigt vattnar dem o orsakar nya sår

med jämna mellanrum ...

Släpp för fan taget nu .......... för det som har hänt det har hänt o

det kan man inte göra något åt ... det ända man kan göra nå

åt det är att lära sig utav det och gå vidare med dom erfarenheter

man fick och så enkelt är det ...

Och då kan man ju undra varför och av vilken anledning du fortsätter?

Vad har du för anledning tro???

Avundsjuk för att ditt liv står still eller ... ? 

så att den enda energin du får är att fortsätta att prata en massa skit eller?

Det är bättre att leva här o nu ...

Än att leva på då o sen ...

Hämndlysten verkar du vara och

alltid ligga och ruva på hämnd skadar bara dig själv ...

men det verkar du inte fatta tydligen ...

Släpp det nu och lägg energin på annat ...

Så mår du bättre ... och kan du inte det ...

så skaffa professionell hjälp

är det jag kan råda dig till ...

Jag har gått vidare med mitt liv för länge sedan ...

medans du verkar stå kvar o stampa på samma ställe tydligen ...

Fortsätt du med att smutskasta folk hit o dit men

du kommer att bita dig själv i svansen en vacker dag ...


Jag har insett ett o annat kan jag lova ...

Att man ska ta mig tusan inte vara för snäll när det gäller

vissa människor i vårherres hage ...

Ger man lillfingret så äter dom upp hela handen :(

och det kan jag lugnt säga att det har jag verkligen fått äta upp ...

men man lär så länge man lever ...


Nu måste jag rusa men jag återkommer ;))


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards