Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Ingela - 22 februari 2013 06:54

Godmorgon på er alla gooa o glada =)


Idag är det fredag och det spritter i benen och livet leker :)) ♥

Nu är det bara denna jobbarhelg som man har framför sig och sedan har man sportlov i en vecka :)) gode nice måste jag få säga ♥ Få vara ledig med lill♥ och bara mysa

på i flera dagar det är lyx här i livet ♥ :)


Nu håller jag tummarna o tårna på att det går vägen med lägenheten åt min pappa :)

var o kollade på den igår o den skulle passa perfekt till han o det tyckte han också :)) ♥

Never lose hope ♥


Man kan inte leva ett positivt liv

med ett negativt sinne ...


Nu ska jag ta och fånga dagen o göra mig iordning inför det som komma skall ;) ♥

Var rädd om varandra ♥


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards