Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Ingela - 24 oktober 2013 21:41

Hejsan =)

För tillfället så ligger jag på soffan och ser på lite tv och skriver några rader här :) Jag skriver via telefonen så det kan ju faktiskt bli ett o annat stavfel för telefonen skriver lite vad den vill ibland ;) men det får ni stå ut med om ni vill hänga här med mig *ler*
Idag så har det regnat hela dagen lång så väder mässigt så är det bara grått och trist och blött :(
Jajja man vet ju ... att bakom molnen så skiner alltid solen :)))))))

Nå vad har hänt i dag då?
Jag har jobbat hela dagen lång o efter det var det bara raka vägen hem till lite måste göra ;)))) Så nu ska jag snart hoppa ner i snarklådan o bara njuta av tillvaron för snart ska jag upp o hoppa :)))
Imorgon efter jobbet så har jag o lill? planerat att fara till Haparanda på Ikea o kolla om det finns nå spännande och trevligt där :))))) o lill? har med sig en kompis också ... så nu ska vi ha fredagsskoj med mys o bus :)))))
Nu måste jag fortsätta att myspysa :)))
Ha en fortsatt trevlig kväll på er alla gooa o glada människor :) ?

Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards