Alla inlägg den 4 december 2012

Av Ingela - 4 december 2012 11:47

Hejsan på er =)


Vädret är ...

Foto 

(-20 grader har vi idag)


men då har man tänt ljus och bara myst av livet ♥

kan dagen börja bättre? :))


Att trycka ner andra för att själv må bra är ...


människor som mår dåligt över sina egna liv eller haft ...

dom använder sin tid o energi till att trycka ner andra människor ...

för att må bra själva ...

Det är ren ondska o jag tycker synd om människor som

bär ett så stort hat inom sig att dom känner att

dom måste ta ut det på andra människor ...

Vissa människor klagar över små saker som blir så stora i onödan ... 

Dom borde stanna upp å verkligen uppskatta det dom har å inse

hur lyckligt lottad dom är ... som har allt det dom har ... 

Livet är alldelens för kort och alldelens för sårbart för att slösas bort på

gnäll och skitsnack ...

Gnällspikar och Negativa människor är som
svarta hål som suger ur dig på din energi ...
  Det är vad som ger henne/honom näring ...
  Om du låter dig fångas av dom ... så tar dom snart din goda energi ifrån dig ...
  Le bara och låt det negativa inte fastna på dig ...

Leta efter positiva människor med samma energi som du har ...

 Låt dom negativa människor som bara stjäl din tid, energi och lust ...

 vara för sig själva ...

Låt inte negativa människor förstöra din dag och ditt liv ...


Jag är oerhört lycklig som har lärt känna så ärliga o sanna vänner idag ♥♥♥

som låter mig växa för den person jag är ...

och framför allt dom letar svaren hos mig ... och inte

utav andra som tror sig veta 

hur jag känner och hur jag mår ......... 

Sedan har jag en underbar familj♥ som jag

älskar över allt annat i världen ♥♥♥

Jag är oerhört tacksam idag att livet har visat mig

rätt väg till människor som jag kan lita på ♥♥♥


Varför detta skrivande om ditten o datten kan en del tycka ...

Jo det ska jag ta och berätta ...

Jag har är o har varit oerhört less o besviken genom åren på att

man har haft människor bredvid sig

som man har kallat för vänner och bekanta som

har visat sig att vara det motsatta ...

som har gått omvägar runtomkring mig och

sedan har kallat sig för ärliga o finns alltid där för att hjälpa o stötta ...

Jo kyss mig någonstans där bak säger jag då ...

men man ser ju vem som fanns där för

en i slutändan om man säger så ....

jag säger bara så här ...

-Fejkade vänner är som en skugga ...

Dom följer med dig vid din sida när solen skiner men

lämnar din sida när det blir mörkt ...

Så sök guldkornen i vardagen
och du skall finna
att du är förmögen ♥


Nu ska jag ta tag i lite måsten om jag säger så ;)

så nu får ni ha en underbar fortsatt dag med mysiga o pysiga stunder ♥


Kramar Ingela




Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards