Alla inlägg den 3 november 2012

Av Ingela - 3 november 2012 19:22

God kväll på er =))


Om du väljer något du verkligen gillar att göra,
Har du kul varje dag av ditt liv ;) ♥
Ja ... Just nu så sitter jag och kollar på när LULE vinner i hockeyn
det är riktigt kul ;))
Jag har jobbat idag och det är riktigt roligt :))
Sedan har jag städat lite och det är mindre roligt *asg*
 
Jag har köpt årets första julklapp :))
och det kan jag säga att det
vet de gudarna när det hände att jag
köpte de i början av November ;)) *asg*
Jajja ... nu har vi en och nu är det bara resten kvar :))
 
Sitter och myser med tända ljus och tven med favvo laget
och lite dataskrivande och lite godis till det   kan livet bli bättre ;))
Nä inte just nu ;)) Riktigt nice är det :))
Jag kan säga så här fy f-n vad jag mår bra ... på alla det sätt o vis ...
Nu är det bara att ladda batterierna för en ny dag imorgon :))   
 
Ett ljus bringar värme
i varje hem   
 
Kramar Ingela
 

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards