Alla inlägg den 6 september 2011

Av Ingela - 6 september 2011 16:06

Hejsan på er =)

 

Idag är det en grå och regnig Tisdag :( Men i hjärtat är det sol *ler*

I går så fyllde världens bästa lillgumma 9år    så våra nära och kära kom förbi och fikade och grattade henne :)Tänk vad tiden går fort jag tyckte det var nyss hon kom till världen   Massor med kärlek till dig lillgumman   


Igår fick jag veta att jag vunnit på en tävling jag var med på :)) en ansiktsbehandling :)) Det kändes jätte kul och oj vad skönt det ska bli :)) inte dumt inte ...


Nu sitter jag på jobbet och skriver lite mellan varven ;)


Jag känner att förkylningen har inte riktigt lämnat kroppen än :( Jajja man får bita ihop och leva på hoppet att den försvinner snart ...


Vi har lämnat in bilen hos bildoktorn och den doktorn kunde ta betalt ;) det är inte som när man själv går till läkaren ;) hos denna bildoktor där pratar vi tusenlappar *ler*


Nu måste jag sluta men ha en underbar forstsatt kväll :))


Kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards