Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Ingela - 11 januari 2011 10:42

Hejsan på er!

 

Idag är det Tisdag den 11/1-11 och -11 grader ute och jag är lika lycklig som igår =) Igår så var jag diskmaskinsreparatör och idag är jag poet är det inte fantastiskt ;)

 

          Vänd ansiktet mot solen, så ser du inte skuggorna ♥

          

                 Aftonen vet, vad morgonen inte anar.

 

       Du vet att det är en dålig dag ... då du hoppar upp ur  sängen                            och missar golvet ;)

 

 

Nu sitter jag här och drömmer mig bort i poeternas fantasier och skriver ner lite dikter om livet =)

När man sitter så här tänker man på dom som har gått vidare till en annan värld och vad jag saknar dom ... Jag skulle ge vad som helst om dom fick vara här med mig just nu   Men det är tur att dom finns i mitt hjärta till den dan vi åter möts igen =)

 

                            

 

Till något helt annat ;) Nu var det här med maten igen ... vad ska man laga till middag? jag får filura en stund så kanske jag kommer på vad det blir ;))

Det är härligt väder ute tänk att vi går mot ljusare tider nu ... vad skönt det känns att vi har sommaren framför oss med ljus och värme och bad och ja allt man kan tänka sig *asg* man blir liksom bara glad utav tanken =))

Nä nu måste jag gå och göra lite nytta tycker jag ;)) så ha det så bra och var rädd om varandra stora kramar Ingela

                          

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards