Alla inlägg under december 2010

Av Ingela - 5 december 2010 22:02

Hejsan på er!


                                     

                          Döm inte innan du vet sanningen

 

Vissa människor gör på det sättet dom dömmer först innan veta sanningen,

Man lyssnar på skvaller och tror att skvallret är sant ... ta reda på saker och ting först innan man kan säga något, vissa människor vill bara skada andra för att få stå längst upp på pedistalen ... Nä ryck upp er människor och ta tag i erat liv så kanske ni inser ett och annat ni också ............

 

 

Av Ingela - 5 december 2010 15:27

Hejsan på er !

 

Vi har varit till stadsparken idag och kollat på julkalendern =)) det var fullsatt så det var mycket folk =)) Det var super mysigt och trevligt fast lite kallt blev det ;) nu är snart söndagen slut och helgen lika så så nu blir det ny vecka och nya utmaningar ... =))

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om så jag slutar här och återkommer vid ett senare tillfälle ;)

 

Kram på er och ha en trevlig fortsatt dag ...Ingela

Av Ingela - 5 december 2010 00:45

Hejsan i lingonskogen !!!



Jag älskar er               


Kram Ingela

Av Ingela - 5 december 2010 00:34

Hejsan på er !

 

Fredagen var kanonbra, jobbade sedan har lillgumman åkt buss själv för första gången =)) Hon fixade det galant =)) vi for sedan på stan och for till eriksson och klippte lillgumman och sedan köpte vi lite julkläder =)) och handlade blandade saker hade en myspys dag kan man säga =))

 

Idag var jag ute med Buster kl ca:08.00 och kan säga att det var bara jag och hunden typ *asg* tyst och lugnt och mörkt *ler*

kom hem och gjorde en gooo frulle och mös bara =))

for på stan och lillgumman köpte julklappar till alla typ =))

Oj vad jag älskar julen den är så ruskigt mysig =))       

 

Idag har vi varit på stan jag och lillgumman och myst och sedan for vi hem och vi har gjort ett jätte fint pepparkakshus och sedan såg vi lite tve och spelade kort och jag blev utklassad *ler* jajja dett är sånt man måste ta ;)) men det svider i vinnar hjärtat *asg*

 

Nä nu måste man ta och gå och lägga sig ;) så stora kramar på er från mig till er =)) Kram Ingela

 

 

Av Ingela - 3 december 2010 10:01

Hejsan på er!

 

                               Hoppas att allt är bra med er =)

                                     Ha en underbar dag =)

 

                                  rosa dos

 

                          Många kramar Ingela

Av Ingela - 2 december 2010 22:33

Hejsan på er!

Nu är det läge för att gå och lägga sig =)) så att man orkar med morgondagen, det är mycket man ska fejja med i morgon =)) här ska göras pepparkakshus, klippa lillgumman och städa och kanske laga middag ;)) och tvätta m.m ja listan är lång ;))

jajja det blir nog en underbar dag i alla fall + att det är ju fredagsmys framför idol och hejja fram Jay   så det blev en litet inlägg idag ...

Sov nu gott och dröm vackert för det ska jag göra =)


Många kramar Ingela

Av Ingela - 2 december 2010 08:36

Hejsan på er!


                                   Ha en otroligt bra dag =))


                                          rosa nueve


                                            Kramar Ingela

Av Ingela - 1 december 2010 22:15

 Hejsan svejsan i lingonskogen!

 

I dag har det varit full rulle först på kurs med kurt, sedan bar det i väg på träning och handling och sedan hämtning och sedan hem, sedan blev man bjuden på smörgåstårta utav en vän som fyllt gubbe *ler* =)) kanongod smörgåstårta var det =)) , det kändes bra när man inte hade hunnit äta någon middag om man säger så ... och sedan hem och slänga lillgumman i säng hon somnade 08.25 idag lite senare än vad hon brukar men jag tror hon somnade ifallet med huvudet ner på kudden =)) tog ca:30sek ... men hon är fantastisk duktig på att gå och lägga sig och verkligen somna på en gång tummen upp för lillgumman    Älskar dig

 

Nu borde jag ha gott och lagt mig jag också, men är för pigg om jag säger så *ler*... Håller på att ladda inför att jobba i morgon *asg*

 

I morgon måste jag engagera mig att hitta något att köpa till våran vän som fyllt gubbe ;) till på lördag måste jag ha hittat nå =)) Alla förslag på present är hjärtligt välkommet *ler*

Nä nu går jag härifrån annars blir jag sittande här och skriva nån timme till ;)

 

God natt på er och sov så gott, hoppas John blund bjuder på bra nattsömn 


Många kramar Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards