Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Ingela - 5 oktober 2010 17:58

Hejsansvejsan på er !


Hoppas att ni mår bra i dag för det gör jag =) förrutom detta förbenade öra ;( men annars jätte bra ... Idag så steg vi upp och gjorde oss klara för att fara mot skolan och jobben och jobbmässigt i dag så har det varit en strålande dag tycker jag =) motionerat har vi också gjort på jobbet kändes riktigt bra tycker jag, skönt efteråt =) sedan har man kommit hem ätit fick faktiskt serverad mat idag, allt var klart precis klart när jag kom hem och det kändes perfekt att sätta sig på en gång och börja käka =) och nu sitter jag här en stund och filosoferar vad livet har att erbjuda härnäst kanske man får frukost på sängen kanske i morgon ;) man vet ju aldrig ... eller om man kanske vinner någon miljon ... nä man kan aldrig veta vad morgondagen har att erbjuda *ler*


Sitter och längtar tillbaka på sommarvärmen och vad skön sommar man har haft och att det är så länge till nästa sommar ...


Lite sköna sommar bilder ....

     varmt var det dessa dagar =)


Buster som badar ...

    han njuter varje sekund när han har fått bada i sommar :)


Jaa det finns mycket man kan längta tillbaka i sommar ;))


*asg* jaa det finns mycket men nu måste jag dra vidare till nya mål och nya utmaningar *ler* så hej då på er kommer tillbaka en annan dag =)


Stora kramar ingela

" Tänk på en sak alla behöver en kram även du "   


Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards