Alla inlägg under oktober 2010

Av Ingela - 29 oktober 2010 08:47

Hejsan hoppsan på er !


 Klicka för att visa  Hoppas att alla får en helt underbar helg med mycket mys och glädje   


Här får ni höra en underbar låt som jag tycker är helt underbar .....



Stora kramar Ingela

Av Ingela - 28 oktober 2010 10:45

Tjenixen på er !


Att huset står kvar med fönstrena i behåll är ju bra ;) Vilket oväder som drog fram i natt det är nog mycket saker som blåst omkring kan jag tänka mig, det är ju skönt att det har lagt sig nu i alla fall :) Nu börjar man längta till det kommer lite snö så det blir lite ljusare ute ;)
Jag har slarvat lite med skrivningen på bloggen men det kommer lite då och då *ler*,
Nu ska jag byta stilen lite på bokstäverna så känns det inte lika stelt att läsa *asg*
 
I dag så är det full rulle och så är det ju torsdag så det är ju match dag för grabbarna i hockeyn och då måste vi ju hålla tummarna för dom =) oooojjjjjaaaa
 
EN PÅMINNELSE TILL ALLA GLÖM INTE ATT STÄLLA OM KLOCKORNA I HELGEN  ;) ... Man ställer tillbaka kl. är den 02.00 så blir den alltså 01.00
Fram med utemöblerna mot sommaren, då ställer vi fram klockan och
Tillbaka med utemöblerna mot hösten, då ställer vi tillbaka klockan ;) Bra ide va ;)) 
 
Nu måste jag kila så ha det så bra på er och ta hand om varandra =)
 
Kram kram på er Ingela
 
 
Av Ingela - 22 oktober 2010 19:27

Tjenixen på er !



Det är många minnen som väcks till denna låt ex. min mamma tyckte denna låt var så bra ... Jag saknar dig mamma min tur att du finns i mitt hjärta jag älskar dig   .


Kram Ingela

Av Ingela - 21 oktober 2010 18:38

Hejsan på er !


Här kommer lite bilder på min stjärnkock hon är helt underbar våran lillgumma visst är hon söt   Love you .

Hon ville så gärna hjälpa till och steka lite plättar och självklart fick hon det, det är alltid bra med kunskap =))


     Lillgumman mitt i maten tidigare i dag =)


Nu måste jag gå och se på hockeyn och håll nu tummarna för att det går vägen i kväll =))

Kramar Ingela

Av Ingela - 21 oktober 2010 11:01

Tjenixen på er !



Kramar Ingela

Av Ingela - 19 oktober 2010 19:29

Hejsan på er !


Nu börjar den här tiden som är så mörk ,mörkt när man far på morgonen och mörkt när man kommer hem ;( då känns dagarna som om det är mörkt ständigt men tur att man har vänner runt omkring sig som förgyller dagarna så att dom blir ljusare och en go familj =)   


Jag har inte skrivit på ett par dagar men jag mår bättre nu har öroninflamationen släppt men nu håller man på bli förkyld i stället har lite feber och känner att man håller på att frysa i hjäl i stället ;( jajja man ska inte känna efter så mycket man får bita ihop och känna att man lever i stället *ler*


På jobbsidan så är det full rulle och dagarna flyger bara förbi där =)


Ja nu får vi hålla tummarna på Lule att det går vägen för dom ännu en kväll för hittills har det ju gått mycket bra för grabbarna tummen upp för det ...


Nu måste man väll göra ett ryck med tvätten och disken innan man kurar ihop sig framför tven ett tag och känner lugnet ett tag så ni får ha en fortsatt bra kväll och ta hand om varandra


Kramar Ingela


Av Ingela - 13 oktober 2010 21:05

Hejsan på er !


I dag så har det varit en skitdag ;) inget har fungerat som jag vill ;) Har inte nått mina höga uppsatta mål för i dag kanske måste jag dra ner dom en aning *ler* jajja det blir bättre i morgon får jag hoppas :))

Dagen började med att jag kom mig till jobbet och dagen har bara sprungit i väg och när jag var på väg hem efter jobbet så var det en massa polisbilar på väg mot Boden, blåljusen på och krimbilar som for med en j...la fart tror att jag såg typ 5-6 st bara på resan hem ... men väl hemma så har jag tagit det lugnt faktiskt käkade middag och var på en prommis med Buster och det var riktigt skönt och sedan har jag plaserat mig framför datan och bara slappat och nu är det sängen som hägrar känner att man är slut i rutan efter dagens jobb och min j....la öroninflamation och feber vill inte till att ge sig, nu är man ganska less på att vara sjuk och febertoppar varje dag =( jajja det vänder kanske snart det är ju ingen ide att känna efter ;)...


Om man säger så här ... "hade jag vetat det som jag vet idag, så skulle man aldrig ställt upp som man har gjort" Det ända man kan säga är tråkigt men sant ....

Nu blir det andra bullar gjorda hädanefter och ett nytt recept ska läggas till i boken och vissa blad ska dras ut ;)


Nä nu ska jag gå och se lite tve och sedan är det John blund som hägrar i faggorna så ni får ha en trevlig fortsatt kväll och myspys ordentligt ;)


Stora kramar Ingela



Av Ingela - 7 oktober 2010 18:13

Hipp hopp på er !


Hoppas att ni har haft en underbar dag =)) för det har jag haft =)

Efter en hård arbetsdag så har man just avnjutit en härligt god middag som var klar när man kom hem efter jobbet =) känner sig som en drottning *ler* nu ska man bara fara och handla också ;) och det kändes mindre roligt måste jag säga för nu blev man lite slut i rutan efter man har ätit och chillat en stund *ler* ... jajja men det är ett måste om man vill ha nå mat hemma =)


Vad kan man säga om dagen egentligen jo man är ett år äldre och känner att livet leker *asg* jaa jag känner så ;) jag ska passa på att tacka alla mina goa vänner som kom och gratulerade mig i går   och dom som skickade grattishälsningar kramiz till er   


Nu till nå helt annat ;) På lördag är det hockey jag funderar om man skulle ta och gå men samtidigt är det skönt att vara hemma och se den på tven också *ler* jaa det tåls att tänkas på =))

Nu måste jag nog sluta skriva om jag ska hinna fara och handla någon gång i dag så det inte hinner bli natt innan man kommer iväg typ *ler*

Stora varma kramar ska ni ha alla mina goa vänner     och allt ogräs kan också få sig en kram *ler*


Kramiz Ingela

Presentation


Styrka kommer inte från att vinna.
Din kamp utvecklar din styrka.
När du går igenom svårigheter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards